Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

flagcounter

histats

Google Website Translator Gadget

Diberdayakan oleh Blogger.

About Me

Foto Saya
niddta chochobi
Lihat profil lengkapku

Pengikut

RSS

Pages

Health Tips

Health Tips
Parandalimin e plakjes Këtu janë hapa të thjeshtë për të shmangur plakjen dhe për të përmirësuar shëndetin e përgjithshëm të lëkurës: • Përdorimi sunscreen Në moshën 50-së, shenjat e dëmtimit të lëkurës do të shfaqen si njolla apo njolla kafe. Që në fillim, ajo ka nevojë për të parandaluar dëmtimin e lëkurës, duke përdorur sunscreen me një përmbajtje të SPF 30. • Nuk do të heq fytyrë Ne gjithmonë ndjehen të tunduar për të para dhe të vini plagët puçrra ose blackheads me dorë. Por mbani në mend, ju do të lënë shenjat në dhëmbëza fytyrës. Dëmtimi ose blackheads duhet të jetë në nxjerrjen me mjet ose të produkteve të drejtën e kujdesit të lëkurës. • Nuk do të fle pa hequr kozmetikë Edhe pse i mbushur me faj çdo prag, femrat shpesh kishin të fle pa pastrimin fytyrën tënde nga mbeturinat e grim. Si rezultat, në fytyrë e ndjeshme ndaj infeksioneve dhe fytyre, për shkak të të mbush-up poret dhe shkaktojnë acarim të lëkurës. • të hahet shëndetshëm Për lëkurë të shëndetshme, duhet të zvogëlojë marrja e ushqimeve të përpunuara dhe duke shtuar ushqime të pasura me acid yndyror nuk janë të shëndetshme. Ekspertët thonë se dermatologjike ushqime të skuqura dhe ushqime me sheqer të shkaktojnë puçrra të lëkurës të prirur • Pini më shumë ujë pijshëm sodas Ulja dhe rritjen e ujit të pijshëm. Për të përmirësuar lagështi lëkurës. Për të qëndruar me lagështi, futje të bardhë uji dhe disa gota pije të çajit bimor. • kujdesit të lëkurës Thjeshtojë Ju duhet të shmangin përdorimin e trajtimeve dhe të produkteve të bukurisë është i tepruar. Është më mirë nëse ju e dini llojin e lëkurës tuaj dhe nevojat e lëkurës. Vizitoni një dermatolog të konstatojë llojin e lëkurës tuaj. • Stop duhanit Megjithëse vështirë të shkojnë e le shprehinë e pirjes së duhanit, ju duhet të kuptojnë se pirja e duhanit është e dëmshme për shëndetin e trupit dhe lëkurës. Duhanpirësit u lëkurë më të shurdhër dhe lëkurë të vjetër se ata që nuk pinë duhan.
Program Ushqimi i shëndetshëm Këtu është si të programit një dietë të shëndetshme: • Përcaktoni dietë. Bëni një zakon të hahet vetëm 2 deri 3 herë në ditë. Dhe mbani mend, të hahet vetëm kur stomaku ka qenë ndjenja të uritur. • Mos hani shumë e plotë. Ndaluar të hahet para se të ngopje dhe sa më shumë që të jetë e mundur për të përtyp ushqimin e duhur në mënyrë që të hiqte ushqimin më lehtë thithen nga trupi. Kështu pjesa e ushqimit të ngrënë do të reduktohet për shkak të përtypet ju do të ndiheni të plotë, më shpejt se kurrë më parë. • pi ujë rregullisht çdo ditë. Nëse keni probleme me vështirësi pastrim duhet të marrë trajtim sa më shpejt të jetë e mundur. Expand uji pini ose hani fruta që përmbajnë shumë fibra të tilla si papaja dhe mango. • Ushtrimi rregullisht. ushtrimin e rregullt për të djegur kalori si gjimnastikë not, vrapim, dhe të çiklizmit. • Shmangni snacking. Për të qenë të suksesshëm dietë, mos hahet dhe snacking natën për shkak të kalorive që ju hani, sepse trupi i varrosur në mungesë të aktivitetit kalori-djegur. • Shmangni shprehitë që mund të bëjnë të shtoj në peshë, për shembull duke zëvendësuar konsumin e sheqerit përdoret zakonisht me sheqer kalori të ulët. • Mos e kryejnë ekstreme e nuk hahet në të gjitha në një ditë për të humbur peshë. Ajo është e mirë për të ngrënë në pjesë të vogla, e cila përfshin tre ushqyesve nevojat e trupit dhe dy ushqime çdo ditë për një metabolizëm më të efektshme. • Kryerja e rregullt, në përputhje dhe gjithmonë të motivuar veten se patjetër mund të humbasin në peshë.
Parandalimi i gripit Attack Këtu është se si të parandaluar një sulm i influencës: • Gjithmonë mbani sistemin imunitar, duke marrë mjaft vitamina, minerale dhe lëndëve ushqyese të tjera, ose me anë të fruta, perime, si dhe të plotësuar zyrtare e shëndetit. • Pini ujë mineralized të paktën tre litra në ditë. • Arritja e një jetese të shëndetshme si ushtrim gjithmonë të rregullt dhe për të shmangur e kam zakon të qëndrojnë deri vonë. • Mos edhe ndonjë arsye për të shtypur një teshtimë, sepse ajo potencialisht mund të shkaktojnë shurdhim. • Nëse sulmuar nga gripi duhet të veshin një maskë, në mënyrë që të mos e infektojnë të tjerët dhe qëndrojnë zgjuar higjienës respiratore. Maska e tij e bëri kultivuar dhe mundësisht duhet të jenë të cilësisë më të mirë se ato të shiten në treg.
Dëmtimi Shmangni të nyjeve shkak të Arthritis Këtu janë këshilla për të parandaluar dëmtimin e përbashkët nga artriti reumatoid: • Nëse dhimbje të përbashkët, duhet të jetë i çlodhur. A nuk duhet të detyrohet të kryejë aktivitete të ndryshme, sidomos për heqjen e peshave. • Mbroni nyjeve tuaja me mjet në rast të lëndimit, dhe të sigurojë përforcim në mjete për të ndihmuar të nyjeve të dobët. • Mbajtja e peshës trupore ideale për ta mbajtur atë. Sepse obeziteti do të shkaktojë ngarkimit të tepërt në nyje. • Ushtrimi rregullisht, por nuk këshillohen të shtyjë veten të kryej lëvizje të përsëritura vazhdimisht pa pushim. • Ruajtja modelin e ushqimit duke ngrënë ushqime të shëndetshme dhe të ulët në yndyrë, dhe të pasura me kalcium. • Në rast të një ankesë në joints duhet të konsultoheni me një mjek, për trajtimin e duhur dhe trajtim.
Vaginë Free shëndetshëm bardha Këtu janë këshilla për një grua të shëndetshme ka një vaginë që është i lirë të bardhësi: • Shmangni vaginale larje me sapun apo pastrim të tjera. • Shmangni përdorimin e talk në organet femër që nganjëherë ajo mendon se vaginës së saj për aromatik dhe thatë gjatë gjithë ditës. Sepse pluhur përmban grimcat e imta të cilat lehtë rrëshqet dhe përfundimisht do të ftojë të baktereve dhe kërpudhave. • Përdorni një brendshme të thatë. Nëse i lagësht dhe i lagësht, të përpiqemi për të zëvendësuar me një të pastër dhe të papërdorura. veshje • jashtme është gjithashtu me vlerë të përmendet. Xhinse ose pantallona të ngushta nuk janë të rekomanduara për shkak se poret janë shumë të ngushtë. Zgjidhni jo skaj xhinse ose pantallona të qarkullimit të gjakut për të lëvizur lirshëm rreth zonës intime. • Kur periudhës menstruale, shpesh për të ndryshuar pads. • Fëmijët janë të inkurajuar për të kryer imunizimin HPV brenda 6 deri në 7 vjet.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Poskan Komentar